lørdag den 26. november 2011

De sidste dage I Australien

Imorgen går turen hjemad igen...

Lørdag var en helt fantastisk dag.. Mødte på Havnen kl.8 til et dejligt dykkercrew der med det samme bød mig velkommen og sagde at jeg idag ikke behøvede at deltage i introen, og bare kunne sidde ude bag på båden ved udstyret og være klar til at hoppe i udstyret.
De er alle så søde og betænksomme og spurgte til om jeg nu havde husket søsygepillerne. ;-)

Det var en fantastisk dykkerdag og jeg blev slet ikke søsyg! :-D HURRA!!

3 dejlige dyk blev det til og nogle gode billeder af havskildpader.
den ene var så tæt på at vi kunne røre den.

direkte efter dykket smuttede jeg op i den forretning jeg havde booket tid hos og fik mig en souvinir til mig selv.

Til aften var der by tur med Party-bussen. det var ultimativt den bedste bytur! :-) havde SÅ meget sjov! og hyggede mig rigtig meget med at snakke med Crewet, der alle kender mig nu.
Fik en fin top med navn på, fra Ultimative Party.

Idag har jeg bare slappet af nede ved Lagunen og gået lidt rundt i Cairns.
I aften går Rasmus og jeg en tur sammen, drikker en øl eller spiser en is og tager så tilbage til Hostlet og ser film på storskærm.

en hyggelig måde at afslutte på!
Tjek billederne på Facebook...

Glæder mig til at komme hjem til Masto, Familie, venner, arbejde og alt det andet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar