fredag den 18. november 2011

ENDELIG EN GO DAG!

Ja, det har faktisk været en ret god dag idag..

Startede med at gøre rent hos koalaerne og blive beskuet af turister..
Derefter blev jeg sat til at rengøre bure inde i Wildlife Care-skurvognen.
DET VAR EN GOD OPGAVE!

Herinde har de nogle fugle i karantæne og nogle andre fugle skal håndfodres og blive raske.
Jeg startede fjollet nok i karantæne enden med 4 små søde lorakitter. det er nogle utroligt farvestrålende små søde papegøjer.
Jeg endte med at blive ret så gode venner med den ene, som bøjede hovedet ned af og ville nusses i nakken hver gang man tog hånden hen til den, og selv forsigtigt kravlede ud af buret og op på min skulder hvor den ellers hyggede sig med at pille i mit hår.
MOOOAAAAAARRR! jeg vil også ha en papegøje!

I den anden del af skurvognen var der "indlagt" en frogmouth fugle unge. den er kun nogle uger gammel og kan ikke finde ud af at æde selv, så den skulle også fodres efter jeg havde gjort rent.
DET FIK JEG OGSÅ LOV TIL!! jubii...
Den fik kyllingeben.
Der var også en sød hidsig lille duge unge, der også skulle håndfodres. det var bare en mega hyggelig opgave.

Derefter var der noget foder forberedelse til resten af parkens dyr og frokost til OS!

Efter frokost gik jeg ned til reseptionen for, igennem parken,at booke et dyk til imorgen hvor jeg har fri. vi får 50% rabat!
Så nu skal jeg ud og dykke igen imorgen og jeg glæder mig HELT vildt.
Jeg skal nok huske kamera!

resten af eftermiddagen gik med at følge en af de ansatte rundt og fodre nogle af firbenene/øglerne og frøerne og nogle fisk.. HELT OK måde at slutte dagen.

Der efter handlede vi ind i det supermarked der ligger lige ved siden af Habitatet for ikke at skulle gå hele vejen ned i byen når vi først kom hjem.

Jeg har ligget 1 times tid ved poolen og bandet lidt over de upraktisk placerede palmer og træer der skygger for solen..

Rasmus har en sen vagt idag, så jeg har lovet at have aftensmad klar til når han kommer hjem ved 19 tiden. :-) er jeg ikke sød?

Håber at i får en dejlig dag derhjemme..

1 kommentar:

  1. Deta var godt, at høre, at det igen er belevt spændende. Vi glæder os til at høre om dykket.
    Mor og Far

    SvarSlet