torsdag den 3. november 2011

ferskvandskrokkodillen TOM

Mødte på arbejde klokken 9, skar frugt til klokken 11.45 ca.. DER VAR MEGET FRUGT!!
og det værste er at dyrene er meget glade for denne "pawpaw"-frugt, det ligner en mango i kødet og ser virkelig lækker ud, men inde i den, har den de her mange mange afskyelige ulækre kerner der lugter af maveindhold!!

den er virkelig styg! :-(

og samtidig med det bliver der skåret ækle fisk lige ved siden af.. jah.. det er lidt hårdt! ha ondt af mig! ;-)

Imens Rasmus hentede nye forsyninger af eukalyptus sammen med en ansat, gik jeg og ryddede lidt op i underskoven for blade og krimskrams.. ;-)
lidt kedeligt men det blev bedre!

jeg fik nemlig lov til at hjælpe med at fange en af ferskvands krokodillerne. det skal lige siges at den kun var omkring de 3 år og kun var 70-75 cm lang.
den hed TOM!

Tom skulle bruges til at vise frem for publikum og jeg fik lov til at stå og holde ham.. han havde naturligvis tampe om munden! selvom han er en lille en, så kan han stadig være stor i kæften! ;-)

til eftermiddag skulle der igen gøres rent ved Koalaerne, og stakkels Quickly turde ikke side i klatretræet mens vi gjorde rent på hans grene, så han ville hellere klamre sig til mig og hænge på min mave mens vi fortsatte med at gøre rent.

til aften gik Rasmus og jeg i storcenteret og kiggede på butikker, jeg fandt lidt.. ;-) hehe

nu sidder jeg og skriver hjem til jer og pudser mine dykkerbriller med tandpasta så de er klar til imorgen!!

Aussie hilsner fra det varme!

1 kommentar: