fredag den 25. november 2011

SÅ er jeg tilbage i Cairns!

Vildt dejligt at være tilbage i Cairns!

har brugt formiddagen på at få booket 3 dyk til imorgen.
Det bliver godt at slutte af med! :-D

har ellers bare ligget ved poolen i 4 timer og blevet dejlig solbrun og læst mit manus igennem og sat gule streger ved mine replikker..
(til amatør krimikomedien Svigermord som Gundsø amatør teaterforening skal opsætte)
glæder mig.. det er 2 spændende roller..

sent på eftermiddagen gik jeg ned til havnen og sagde hej til mit dykker-crew, og gav dem den "dårlige" nyhed om at de ville få en søsyg dansk blondine ombord imorgen..
den ene foreslog ekstra søsyge medicin og den anden foreslog VODKA! (så ville jeg da i alt fald ikke være i stand til noget som helst, og slet ikke at blive søsyg)

nåh.. resten af eftermiddagen sad jeg og blev underholdt lidt hos crewet fra partybussen der fik lokket mig med til pub-crawl igen imorgen aften..
det skal nok blive sjovt..

Spiste aftensmad på et sted der havde 2$ meals, pasta med kødsovs.. det var ganske godt..
derefter på Nat-marked for at hive de sidste souvinirs hjem.. ;-)

jeg skal tidligt i seng så jeg er frisk til imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar