fredag den 11. november 2011

Sådan er det at holde fødselsdag så langt hjemmefra!

Havde en dejlig dag! det skal i bare vide..
savnede jer alle sammen, men kunne jo se at I var hos mig på facebook hele dagen!
1000 1000 tak! I er bare super søde! og tæske mandige alle sammen!

Dagen startede ud med at Rasmus og jeg fik lov til at lufte Dingoerne. en frisk morgentur i regnskoven på meget stejle stier!
SKØN hund!

derefter fik jeg lov til at fodre en af de ansattes baby-kænguru som han er ved at håndopfostre. den skulle have sutteflaske.
DER var jeg helt solgt.. MOOOOAAAAR! jeg vil også ha en baby kænguru!!

mega nutski!

formiddagen gik med lidt af hvert og de ansatte opdagede stille og roligt at jeg faktisk havde fødselsdag.

hjalp med at rense krokodillernes bassin og blev så tilbudt at tage med til en sommerfuglepark der ikke ligger så langt derfra. kæft nogle flotte sommerfugle.. havde selvfølgelig glemt mit kamera! :-( ØV

dagen gik hurtigt og Rasmus og jeg tog så ud for at spise. fandt et sted med gode pizzaer! mums.. og ØL! jeg blev hurtigt i festligt humør af den øl..

og planen derefter var så at tage på MAD COW for at udnytte 1$ baren fra 21-22. her havde vi også aftalt at mødes med nogle af de fastansatte fra Rainforest Station. vi havde en helt fantastisk hyggelig aften.
Baou - vores chef - hældte i sig.. jeg har aldrig set en person hælde så mange drinks i sig på så kost tid! det var umuligt at følge med hans tempo! :-D
haha.. en rigtig sjov og hyggelig aften!

dagen idag har budt på mange forskellige ting..
i formiddags fik jeg slået benene væk under mig og blev mega overrasket over at modtage en kæmpe buket vildt smukke blomster!

Hvem det var fra kan være lige meget.. en fra Danmark.. ;-) hehe
1000 tak igen!

blev meget flov overfor alle de andre der naturligvis gerne ville vide hvem der havde sendt mig blomster.. ;-)

Eftermiddagen var lang og hård.. der skulle igen graves ud til et bassin inde i en indhegning, og Rasmus og Jeg tilbød vores hjælp fordi man ikke kan få lov til at lave det sjove arbejde før det sure er gjort..
det kender de 2 andre piger desværre ikke helt til.. så da vi var ved at være død trætte i kroppen af varmen og den tunge lerjord, spurgte vi pigerne om vi kunne bytte lidt..
uden held.. de fortsatte med deres, som om de ikke havde hørt min forespørgsel..
jeg ku ha smidt dem ned til saltvandskrokodillen!

heldigvis kan de fastansatte bedre lide os, end pigerne, så de kom og talte med store bogstaver. og så blev der byttet..

heldigvis var det pigernes sidste dag, så på mandag bliver vi ikke generet af dem..
til gengæld er det også vores sidste dag på mandag.
tirsdag flytter vi nemlig til port Douglas for så at arbejde i Wildlife habitat de sidste 2 uger.

i aften er det en slappe aften, har tænkt mig at gå tidligt i seng. jeg har igen booket 2 dyk til imorgen og regner med at pumpe mig med ingefær-søsyge-piller så jeg denne gang kan holde søsygen på afstand..
GLÆDER MIG!!!

skal nok huske at tage billeder!

ha en dejlig dag derhjemme!
kys og kram herfra den gamle..

1 kommentar:

  1. Tillykke med födselsdagen, queen Mary down under! ;-) Og hvilken särlig dag: 11-11-11 og hvad foretog du dig så lige präcis kl 11.11.11? ;-) Jeg prövede att time en sms på sekundet men lykkedes alligevel at nosse i det fordi skärmslukkeren satte ind, äv!!! Nå, nu skal jeg kigge lidt bagud og läse hvad du ellers har oplevet dernede. En hel masse, lyder det som, bare af at läse dagens indläg!

    Hyggehejsa!

    SvarSlet