onsdag den 23. november 2011

Tirsdag og Onsdag

Tirsdag var mere eller mindre bare en almindelig dag..
kan lige pludselig ikke huske om der skete noget særligt på arbejde..

Tirsdag aften var vi i byen, der var nemlig Tudse-ræs på Iron-Bar!
er I Tosset hvor var det bare sjovt at se på!

måtte dog af og til synes at det var lidt synd og stressende for tudserne, men sjovt så det ud,og LØD det!

Tudse-far havde 6 tudser medmærkelige navne. første ræs's jokyer blev bestemt efter billet nummer.
da tudserne var fordelt skulle hvor tudse-jokey kysse sin tudse og putte den i start spanden på midten af bordet.
alle jokyer var blevet udstyret med en nytårs-trut-folde-ud-horn og skulle så trutte sin tudse udmod kanten af bordet, gribe den fra kanten og placere den i en spand på gulvet.

I kan bare tro det var underholdende!
ved 2. ræs blev tudserne "solgt til højstbydende"

efter ½ times tekniske problemer efter tudse-ræset, var der karaoke..
Det valgte vi dog hurtigt at forlade til fordel for Happy Hour på en anden bar.

Onsdag skulle jeg først møde kl.11.30 fordi jeg skulle være med til at lukke parken.
Det varen sjov og spændende dag, og føler faktisk at de fastansatte tager mig "specielt" med ud på nogle af de der opgaver, som har lidt veterinær relevans.
idag var det ormekure der skulle deles ud til kænguruerne.
her fik jeg en lang snak med hende der gjorde det, og lærte utrolig meget om kænguruer!
jeg synes f.eks. at det er helt vild spændende hvordan de kan føde denne lille ufærdige kænguru-joey samtidig med at de stadig giver mælk til en ældre joey og straks efter fødslen kan blive drægtig igen, men holde på fosteret til pungen er ledig.

fik også lov til at hjælpe med at fodre pelikanerne.. det var en oplevelse.. SE BILLEDERNE PÅ FACEBOOK!!

Det var nu også en lidt hård dag. jeg havde ingen pause mellem 12.30 og 19.20. arbejdede 20 hårde min. over, da der kom nogle uforudsete ting der også lige skulle gøres.

Var meget træt da jeg kom hjem, men søde Rasmus havde heldigvis aftensmad klar.
i bad derefter og så bare i seng og slappe af med computer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar