søndag den 20. november 2011

Dykke dag

Dagen startede jo godt ud med solskin og jeg tog mine søsyge piller.
Blev budt velkommen på båden.. en af crewet var vist nok lidt lækker! desværre var han guide for snorklerne og ikke for dykkerne.. øv altså.. ;-)

jeg tog for en sikkerheds skyld også en rigtig medicinsk søsyge tablet som båden solgte for 3$.
Men som jeg snart kan forudsige blev jeg vældig dårlig da jeg skulle have mit udstyr på.
OP med morgenmaden og så havde jeg det lidt ok igen..

det var et ok dyk, jeg brugte lidt for meget luft lidt for hurtigt fordi bræksmagen og søsygen gjorde mig lidt urolig og nervøs.

vi så lidt af hvert, men det var på IGEN måde lige så godt som de ture i Cairns.

jeg sprang 2. dyk over og lå på dækket og solede mig, klistret ind i solcreme. MEGET VARM SOL!!!

Jeg fik det bedre og kom med ud på 3. dyk. jeg havde det helt fantastisk nede i vandet. ville ikke op! men når ilten nærmer sig de 50bar, så skal man op.. øv.. det var ellers rigtig dejligt dernede. massere af fisk der svømmede omkring os..
de var vist vant til at instruktørene havde lidt mad med ned til dem.

vi så en Muræne, og ellers ikke rigtig noget som jeg ikke havde set før.

Håber virkelig at jeg kan nå at komme med ud en sidste gang om 1 uge i Cairns!
Elsker virkelige at dykke så meget at søsyge ikke kan skræmme mig!

har lige spist aftensmad og vil nu slappe af til de andre er klar til at tage i byen for at blive lidt festlige.. :-)

tjek billederne på Facebook..

Jeg er hjemme om 9 dage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar