torsdag den 17. november 2011

Ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive..

Startede morgenen med at blive sat til at tørre gelændre af så godt som over det hele..
Det endte som en meget selvdestruktiv mission, da jeg var helt alene og det bare tog en evighed og var det mest røv-syge arbejde! i det mindste havde jeg selvskab af nogle fjollede duer. (se billeder på facebook)

Det blev lidt bedre da jeg fik lov til at gå med for at vaccinere nogle baby-kænguruer.

Senere fik jeg så heldigvis også lov til at lave lidt sammen med en af de andre danskere.

Rasmus og jeg gik en tur forbi havnen idag, da vi skulle ned for at handle. virkelig hyggelig lille havn. vi stoppede på en lille restaurant/bar og tog en drink.. :-D

Vi handlede ind til Laks med pasta og spinat... virkelig lækkert!!

igen i aften er her dødt og jeg ligger bare og får tiden til at gå med computeren..

Vi får se i morgen om mit ønske om at flytte tilbage til Cairns bliver opfyldt. jeg skal ringe til Travel Centret igen imorgen kl.12.

Håber I får en dejlig dag i det efterårs kolde Danmark..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar