tirsdag den 8. november 2011

Sidste dag i Cairns Wildlife Dome!

lidt sørgmodigt for de har godt nok været søde ved os!
men vi har fået lov til at komme og hilse på lige så tit vi vil.

fik taget mit foto med et dyr og det blev den store Pyton TOPSY, den poserede rigtig fint.. :-D hehe

fik ellers sagt pænt farvel til personalet med Is i frokostpausen og hele mandler til gøjerne.. :-D

efter arbejde drønede jeg ned på posthuset, for de gamle der hjemme ville jo gerne vide hvad jeg lavede i lørdags.. ;-)
så det får de af vide når der kommer post fra Australien! :-D
ved ikke hvor længe det vil tage.. 5 dage måske??

any way.. imorgen går turen til Kuranda og Rainforest station hvor vi skal arbejde den næste uge med 2 fridage.
det er en lidt større dyrepark, så vidt jeg har forstået er det inde i regnskoven.. eller.. ved det ikke.. det bliver i alt fald smadder spændende!
det betyder også bare at vi skal tidligt op hver morgen! bussen køre her fra Hostlet kl. 7.20...

Har vasket tøj her til aften.. FU***** 3 dollar for at vaske! og så skal man selv have vaskepulver! det er groft er det! kunne heldigvis låne vaskepulver af Rasmus.

til aften spiste vi tun med tomat, salat, agurk, salatost, avokado og Rasmus fik også majs.. det var tæske lækkert! og så med et rigtig godt madbrød til.

har lige spist resten af min halve vandmelon og ville ellers gå tidligt i seng.. :-)

Håber I alle har det godt..

Hør fra mig igen imorgen!

ps.der er problemer med at komme på facebook, så får ikke lige lagt billeder op idag.. og den video af Golaiaht må også lige vente.. sorry..

HUSK NU... hvis I har spørgsmål, så sig endelig til.. :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar