mandag den 14. november 2011

JEG VIL TILBAGE TIL CAIRNS!!!

Vi blev kørt til Port Douglas og Wilflife Habitat.
vi fik frokost og blev vist rundt i parken.. det er meget stort! og slet slet ikke lige så hyggeligt som nogen af de andre steder!

jeg ved godt at man skal give det en chance, men jeg har virkelig virkelig lyst til at komme tilbage til Cairns!

Jeg har ikke fået taget så mange billeder.. så jeg uploader først imorgen..

Hostlet er... ok.... GreenHouse i Cairns er klart bedre!
her er virkelig dødt!
hostlet ligger 15 minutter fra byen, og det er altså langt at slæbe indkøbsposer og vand!
Byen virker hyggelig og der er en masse spændende butikker, men 15 minutter er bare langt væk når man er vant til 2-3 min til indkøb og butikker..

Jeg ved ikke helt hvad jeg mere skal sige.. jeg giver arbejdet en chance imorgen og så må jeg se om jeg vil ringe og spørge pænt om at komme tilbage til Cairns og Rainforest station.

Havde virkelig regnet med noget andet!

øv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar